Strona główna > Muzyka > Teraz gra u mnie…

Teraz gra u mnie…

Ostatnimi czasy zasłuchuję się w przebojach właśnie Loreeny McKennit. Przeważają klimaty celtyckie ;-) Więcej info dostarcza wiki: http://pl.wikipedia.org/wiki/Loreena_McKennitt . Za pomoc w znalezieniu serdeczne dzięki dla Reikhardus’a (http://aldrajch.blogspot.com/ – polecam )(jak zresztą za cały wspólnie spędzony w UK czas).

Kategorie:Muzyka Tags: ,
  1. Grudzień 10, 2008 o 7:29 pm

    No nawet przyjemnie się słucha ;-)

    Tylko jedno mnie nurtuje. Może nazwiesz mnie ignorantem ale dla mnie cała muzyka celtycka zlewa się w 1 wielką plamę. Każdy wykonawca brzmi strasznie podobnie i w zasadzie nie ma znaczenia kto to gra ;-)

    Dlatego nie zauważam w niej nic specjalnego. Jak napisałem wcześniej – przyjemnie się słucha ale szału nie ma ;-)

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

