Strona główna > Fotografia, Personalnie > Rowerki po raz wtóry :-)

Rowerki po raz wtóry :-)

Rower się naprawia właśnie, a ja porządkuję sobie kompa przed rokiem szkolnym (niby to kolejne 10 miesięcy lenistwa, ale pretekst do porządków być musi). Poprzedni wpis spotkał się z całkiem sympatycznym odbiorem ;-) Ale co niektóre osoby (na których opinii bądź, co bądź mi zależy) stwierdziły, że zdjęć mało ;-) A zatem dzisiaj z dedykacją dla rządnych nowych fotek – mała porcja obrazków :D

Rowerek na dworcu w Bochni – parę minut przed przyjazdem pociągu.

A tutaj rowery na dworcu w Katowicach.

Rosa o poranku ;-)

Przed noclegiem ;-)

Barwy wieczoru – foto ze stanicy wodnej

To co lubię: rower, woda, niebo. Eeee, czyja to bluza na moim rowerze? Ja takiej nie mam ;-)

Wiadukty w Stańczykach – fot.AP ;-)

A tutaj bezsenny byłem i zdjęcia robiłem :D

Lokalne przysmaki – gdzieś nad Wigrami – ja tego nie jadłem więc zdania nie mam ;-)

Karmelek pod karmelkiem ;-) fot.AP :D – Swoją drogą ładną domenę mają http://www.karmelek.pl – pasowałaby do bloga :D

I to na tyle by było :D Pozdrowienia dla tych co prosili – mam nadzieję, że zadowoleni :D

  1. spassite
    Sierpień 30, 2008 o 1:50 pm

    Ehh kiedyś muszę swoją pannę na dłuższą wycieczkę namówić…

  2. Sierpień 30, 2008 o 4:56 pm

    Pewno, że zadowoleni! Świetne zdjęcia – bardzo lubię takie poranno-wieczorne krajobrazy. A na Mostach Stańczyka można dostać zawrotu głowy, brrr.
    Piękną miałeś wycieczkę!

  3. Mateusz
    Sierpień 30, 2008 o 4:58 pm

    W Stańczykach to można jeszcze białej gorączki dzięki inteligentnemu właścicielowi terenu się nabawić :>

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

